niedziela, 17 lutego 2013

szydelkowania poczatki

historia jednego szydełka..

od zawsze podobały mi się rzeczy wykonane na szydełku i na drutach.. za pomocą zadartego na jednym końcu patyczka i kawałka włóczki powstają piękne przedmioty. nie pamiętam tak naprawdę co zniechęciło mnie kilkanaście już lat temu do kontynuowania nauki posługiwania się tymi "zabawkami". 
a tu nagle, zapragnęłam zrobić kolejne podejście, w ramach ćwiczeń postanowiłam uszyć szalik. wymarzyłam sobie czerwony gruby szal, zwany kominem. kupiłam odpowiedni sprzęt i oto co z tego wyszło :)


 wydaje mi się, ze ćwiczenia zaliczyłam z wynikiem dobrym.. a to jeszcze nie koniec, moja pięcioletnia córeczka oświadczyła mi iż chce mieć taki okrągły szalik jak ja tylko w kolorze różowym.
zatem do dzieła :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...