wtorek, 7 maja 2013

2/7 May - FAVOURITE COLOUR

subject for today`s challenge is: FAVOURITE COLOUR

I co tu dużo gadać?? uwielbiam zielony!! a wszystkie inne kolory po prostu lubię. Chyba nie istnieje kolor do którego czułabym jakakolwiek niechęć lub o zgrozo nienawiść.

podobają mi się wszystkie kolory których używa do malowania swoich "dziel" moja córka ;))

zabawa z gipsem: 


serduszka dla mamy:


cos wyjatkowego-laurka na dzien mamy (na plotnie) z 2011: 


i cos z mojej tworczosci (zakonczone przed minuta):


miłego dnia Kochani!!
jeszcze tylko zerknę na Wasze fotki --> tu

4 komentarze:

  1. zielony jest ciekawym kolorem
    ostatnio odkrywam jego odcienie w moich pracach, bo nie za bardzo go lubię w swojej garderobie

    OdpowiedzUsuń
  2. zaintrygował mnie ten gips...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzielo mojej corki :)
      kruszyl sie od ciaglego przesuwania, przekladania... wiec go oprawilam ;)) teraz ma swoje wlasne miejsce

      Usuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...