wtorek, 28 maja 2013

! CANDY ! YOU CAN WIN BRACELET!!

Kochani!! Wielkimi krokami zbliża się Dzień Dziecka, o czym wiemy chyba wszyscy, a ze wszyscy mamy w sobie pierwiastek roześmianego dzieciaczka to wydaje mi się, ze ten konkurs jest dla każdego. Z okazji tego suuuuperowego Święta postanowiłam zorganizować expresowe CANDY (jak dotąd pierwsze na blogu My Little Big World  i na funpage-u mojego bloga)

CANDY!!!!!!! YOU CAN WIN THESE BRACELET 

możesz wygrać tą "cukierkową" bransoletkę!!!










 aby wziąć udział w losowaniu wystarczy:
TO TAKE PART IN THE DRAW YOU NEED TO:

- zostawić komentarz poniżej

- LEAVE A COMMENT BELOW

- zamieścić u siebie na blogu banerek ze zdjęciem bransoletki ;)

- jeśli spodobał Ci się mój blog, będzie mi bardzo milo gdy dodasz go do obserwowanych

- będzie mi również milo gdy polubicie mój funpage na facebooku i udostępnijcie tam  

informacje o moim CANDY 
- LIKE BLOG MY LITTLE BIG WORLD FUNPAGE (if u like it ;))) )

* osoby NIE posiadające bloga także zapraszam do zabawy, wystarczy tylko zostawić w

komentarzu adres mailowy
* if you have NOT a blog also invite you to have fun, just leave your email address in a comment



 zabawa trwa do 1 czerwca do północy ;)) a wyniki.. już 3 czerwca :)))
DEADLINE: 1st June until midnight ;) and the results.. 3rd June :) 

zapraszam :)  enjoy it!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...