wtorek, 9 lipca 2013

2/7 July - outside the window

Drugi dzień wyzwania!!
temat na dziś : "za oknem"
:) i mimo woli pojawia się na mojej twarzy uśmiech gdy widzę jak promyki słońca wdzierają się do mojej sypialni. Niby nic, ale humor w Londynie zależny jest od pogody (przynajmniej mój ;> )
A na zdjęciu nie okno mojej sypialni a  pokoju dziennego przez które widzę .. mur, ściana z cegieł, kawałek ogródka i (rzadkość na wyspach) bezchmurne niebo :)







O: "Mamusiu, co robisz"
P: "Robię zdjęcie"
O: "Komu robisz zdjęcie?"
P: "Nikomu, chce, żeby na zdjęciu było coś co jest za oknem"
O: "Okno będzie na zdjęciu?"
P: "Tak"
O: "A moje okno? Ja tez  chce zrobić zdjęcie!! SAMA!!"
P: " :/ "

..i jest.. zachcianki mojego dziecka .. "coś" co ona widzi za oknem, choć i tak pewnie woli patrzeć na to co przykleiła na szybę :)



Pozdrawiam, i tradycyjnie TU szukam waszych prac :)

XXX

Paulina :)

6 komentarzy:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...