niedziela, 14 lipca 2013

7/7 July - favorite place

I koniec, to ostatni dzień tygodniowego WYZWANIA Uli. I przykro mi, ze w przyszłym miesiącu WYZWANIE FOTO ma wakacje :/ Mam jednak nadzieje, ze spotkamy się tu już we wrześniu, jestem przekonana, ze tematy które wymyśli Ula będą ciekawe a Nasze interpretacje zaskakujące :) i bardzo inspirujące! 

Temat na dziś : "ulubione miejsce"

DOM dla mojej rodziny - jest jeszcze tylko w mojej głowie, marzeniach i zajmuje jedno z najwyższych miejsce na mojej liście "ważnych". Jestem niemal pewna, ze "widzę" go w Londynie. To bardzo ważne lubić miejsce w którym się mieszka, dlatego własnie zdjęcie zrobiłam przez okno autobusu - jeszcze w Londynie ale w drodze do Cambridge :) 



Jestem bardzo ciekawa Waszych zdjęć! Józ tradycyjnie zerknę na nie u Uli.

Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do śledzenia tego kata :)

Paulina


XXX

1 komentarz:

  1. Słynna budka telefoniczna :))
    Londyn chętnie bym zwiedziła!

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...