piątek, 3 stycznia 2014

candy

Kochani już jest, od dawna planowana zabawa
Candy Walentynkowe! Trochę wcześnie by wspominać o Walentynkach?? Niekoniecznie, zwłaszcza, ze prezent widoczny na zdjęciu będzie wysyłany z Wysp. To oznacza, ze dostawa będzie czasochłonna ;)



A do rozdania mam prześliczny komplecik naczyń z uroczym nordyckim wzorkiem. Mini kamienny rondelek w kształcie serducha i cztery kokilki. Te kokilki (lub ramekiny - jak kto woli) są idealne do zapiekania potraw w piekarniku, oraz do serwowania bezpośrednio na stół. Sprawdzają się doskonale przy muffinach, creme brule, lub galaretkach a także przy podaniu deserów na ciepło i zimno, np. po Walentynkowej kolacji ;))


Jeśli macie ochotę wziąć udział w losowaniu tego uroczego zestawu, możecie się zapisać tutaj, oraz na moim fun page-u na Facebooku ;)

Zasady:



1. zapisy na blogu
  • zostaw komentarz pod tym postem
  • na swoim blogu zamieść informacje o moim candy (wystarczy umieścić podlinkowany powyzszy banerek na bocznym pasku waszego bloga)
  • oczywiście będzie mi milo gdy zostaniesz obserwatorem mojego bloga, ale to nie jest warunkiem wzięcia udziału w mojej zabawie
2. zapisy na Facebooku:
  • polub stronę Blog My Little Big World
  • udostępnij na swojej tablicy banerek
  • zostaw komentarz pod wpisem o candy na fb

Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie do zabawy! 
Candy trwa do północy 4 lutego. Losowanie i ogłoszenie wyników 5 lutego. 

P.

169 komentarzy:

  1. jesteś pewna, że chcesz się pozbyć takiego fajnego zestawu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko :)
    Ja się zapisuję jak można -nie mam konta na FB, ale wrzuciłam info na chomika :)
    http://chomikuj.pl/CIOPCIK
    Pozdrawiam Izabela-Scully
    scully16@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! nie pomyslalam o tym.. Ale oczywiscie zapraszam Izo !! :)

      Usuń
  4. skoro to przemyślałaś, to ja bez wahania się zapisuję... ;)
    a tak w ogóle, dobrze, ze są candy, można znaleźć w czeluści internetu fajne blogi :)
    pozdrawiam serdecznie
    baner na: jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. i teraz zauważyłam dopiero, ze losowanie odbędzie się w moje imieniny! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się i ja :) Przepiękny komplecik :) Banerek już u mnie jest na http://plonacemotyle.blogspot.com Zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia i oczywiście zostanę na dłużej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy się uda nie wiem, ale cierpliwie poczekam... chętnie przygarnę takie cudo
    info na blogu http://zkubkiemkawy13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy się uda nie wiem, ale chętnie wezmę udział w losowaniu i też ustawiam się w kolejce
    http://zkubkiemkawy13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny komplecik! Nie przeszłabym koło niego obojętnie, więc z wielką przyjemnością zapisuję się na candy :)
    Bannerek na http://roznosci-z-codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagroda kusząca, więc spróbuję :)
    Banerek tutaj: http://bizuteria-recznie-robiona-kajj.blogspot.com/
    Przy okazji zapraszam na candy do Kajjki ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne ,może mi się poszczęści :)bbarbaran@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. przesliczne sa ! z miłą chęcia się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudne :) spróbuję szczęścia i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudne :) spróbuję szczęścia i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam się w kolejce po ten cudny komplecik. Banerek umieściłam w zakładce bloga candy/konkursy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście i ja muszę zapisać się:) Nie mogę przejść obojętnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. musze i ja! piekne rzeczy!:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny komplecik!
    Zapisałam się na moim blogu i FB

    OdpowiedzUsuń
  20. ustawiam się też w kolejce:)
    pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Są cudowne! :D Z ogromną przyjemnością zapisuję się i ja ;)
    Banerek już na blogu
    http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się w obu miejscach na te śliczności!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale wspaniałości :) Taki prezent walentynkowy bardzo by mi sie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prze piękne rzeczy, biorę udział <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne :) I ja biorę udział. Uwielbiam tego rodzaju motywy i desenie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne! Biorę udział oczywiście :) Uwielbiam takie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O RJUSIU! Jakie cudne candy! No natychmiast się zapisuję! A nuż widelec! Od zawsze marzyłam o motywie krzyżykowym na naczyniach!!! I w dodatku w czerwieni!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczny komplecik. Chętnie się nim zaopiekuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny zestaw, staję po niego w kolejce, zapraszam do mnie na małe rozdanie, pozdrawiam:-)
    baner na kamilar.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :) cukierasy cudne, w dodatku dopiero niedawno dowiedziałam się o istnieniu tego rodzaju naczyń i jestem nimi zafascynowana, i oczywiście chciałabym mieć je w swojej kuchni :)
    banner już dodany na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    obserwuję jako Izu :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie piękności? Oczywiście, że się zapisuję :)
    pozdrawiam
    Ola
    http://zebybylokolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie śliczne nagrody! Chętnie wezmę udział w Candy! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pokornie staje na końcu.
    http://elau66wr.blogspot.com/
    ela a.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczności! Już się ustawiam w kolejce:-) Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale pozostanę tu na dłużej:-)))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:-) http://rodzinnie1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ustawiam się w kolejce .
    Plubione na Fb jako : Emilia W.
    obserwuje jako : anioleq-ss
    anioleq-ss@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny zestaw. Też chcę :)
    Banerek u mnie na blogu, na dole strony, może tak być?
    Obserwuję już od jakiegoś czasu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Z chęcią się ustawię w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie!
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie to piękne, jestem pierwszy raz u Ciebie, byłam u Eli i ta dostrzegłam to cudowne Candy, ustawiam się w kolejce,

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne.... chcę takie... ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. po takie cudowności to i ja muszę stanąc:) barbara_ewa_2012@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaki wspaniały zestaw! Zakochałam się...♥♥♥

    Informacja o tym cudownym candy tu:
    http://peniniaart.blogspot.com/p/candy.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo chciałabym dostać ten zestaw, więc grzecznie ustawiam się na końcu kolejki http://zapach-dnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Przecudny zestaw - jestem zakochana w takich norweskich "sweterkowych" wzorach na ceramice :) Tak sobie po cichu myślę, że gdyby mi się poszczęściło, to na pewno zrobiłabym w nich walentynkowe zapiekanki na słodko :-)
    Baner już wisi na blog.sowiarnia.pl, a dodatkowo dodałam Cię do kręgów w ramach "oswajania się" z Google+ (jak ta technika idzie do przodu :))

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczności ;)) tym bardziej jak teraz spadł śnieg ;)) mwozna@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Wstawiłam banerek konkursowy już dawno, tymczasem nie dodałam komentarza :) ale to dlatego że u mnie internet ostatnio się buntuje ;)
    Wspaniały zestaw, grzechem byłoby nie wziąć udziału w rozdaniu ;)))

    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  46. Na takie słodkości to trzeba się ustawić w kolejce! Są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :-)) Niestety , nie podlinkuję zdjęcia na blogu , bo od jakiegoś czasu mam z tym problem ,ale bardzo chętnie uczynię to na FB :-)) Także tam już wpisywać się nie będę , tylko udostępnie zdjęcie , dobrze ?
    Zapraszam do siebie :-)
    Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja się zgłaszam z przyjemnością :)
    baner na http://bloggratisy.blogspot.com/
    Lubie na fb jako Lena Kot :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. chętnie się pobawię:) zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  50. U mnie już jutro też ogłaszam candy więc zapraszam! a tym czasem chętnie zapisuję się do Twojej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale piękne! To ja się zgłaszam jak mogę i zaobserwuję też ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękny zestaw, ja też chętnie się ustawię w kolejce.
    Baner na blogu http://paperafterhours.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Dopisuję się i ja :) Banerek już wrzucony na bloga.
    zapraszam do siebie:
    Ania z bloga:szezlaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Spróbuję szczęścia chociaż w candy nigdy do mnie jeszcze nie przyszło. Kiedyś może nastąpi ten pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękne te kokilki ,,, miło by było mieć je na własność ... może się uda :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Idealne i wymarzone. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne candy:) polubiłam na fb:)
    AnnaMariaMagdalena

    OdpowiedzUsuń
  59. Superaśny komplecik:) więc czym prędzej wskakuję do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudeńka nam oferujesz. Staję więc w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też, ja też chcę wziąć udział w losowaniu :) trzymam sama za siebie kciuki i za szczęśliwą losującą rękę :) michasia_85@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Jako niepoprawna optymistka ciągle próbuję szczęścia, a ten zestaw jest tak cudny....


    Dziękuję za odwiedziny i skomplementowanie mego pledzika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pastelowe kwiatki w bieli?? przyciągnął moja uwagę ten pled jak magnez - piękny jest!!

      Usuń
  63. mniam mniam ale cukierasy w tym candy :)))))))) chyba się zapiszę :)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  64. Och jakie cudeńka :).

    Szybciutko ustawiam się w kolejce i mam wielką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętnie przystąpię do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ależ cudowności proponujesz a ja mam kuchnię z elementami czerwieni jakże by mi pasowało, banerek już na pasku bocznym mego bloga jak i udostęponione na FB, pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  67. takie slicznosci! skuszona nimi cichutko staje na koncu kolejki:) pozdrawiam serdecznie! Agnieszka H;mala_majeczka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Jejka,ale cudny zestaw!!!! Spróbuję zatem i ja ,chociaż z moim szczęściem do wygrywania czegokolwiek...
    :))
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  69. z sercem się zapisuję :)
    zapraszam do mnie na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. i ja się zapisze do zabawy i chętnie poobserwuje Twój blog :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Z radością zaproszę takie naczynka do domu. Składam serdeczne życzenia kolejnych lat blogowania. I przy okazji zapraszam na Powoluśku na moją candy-zgadywankę.

    OdpowiedzUsuń
  72. Super blog! Z radością dodałam się do obserwujących:) Banerek wkleiłam u siebie http://czasemszydelkoczasemhaft.blogspot.com
    Gorąco pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  73. Slicznie u Ciebie
    Banerek zamieściłam...
    Powodzenia u mnie..

    OdpowiedzUsuń
  74. Wpadłam przypadkiem i zostaję na dłużej!
    I oczywiście z wielką chęcią wezmę udział w candy!
    Banerek na: koralikowakraina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  75. z wielgachną przyjemnością ustawiam się w kolejce, gdyż uwielbiam "sweterkowy" motyw :)))) Czekam nieciepliwie na losowanie, zaciskam za siebie kciuki,a Ciebie ciepło pozdrawiam, Aśko

    OdpowiedzUsuń
  76. W obliczu takich cudów nie mogłabym się nie zgłosić do zabawy :)))
    www.haftszyciedrutyszydelko.blogspot.com
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  77. Dopisuję się i ja na takie miłe prezenty i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  78. Oj to ja też grzecznie staję po takie cudowności:)
    banerek na http://reanja1.blogspot.com/
    i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  79. od dawna szukam naczyń do zapiekania i te są idealne! Rozmiar odpowiedni no i z moim ulubionym nordyckim motywem!! Muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczne cukierasy. Marzyły mi się takie kokilki do zapiekania. Może mi się poszczęści u Ciebie? Obserwuję jako: Katrin. Banerek na moim blogu: http://tworczopomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Chociaż komentarzy o końcu kolejki jest wiele, to nie są one takie końcowe :)
    Staję więc oto ja o zabawy :)
    pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  82. I ja się dopisuję, a nuż szczęście się uśmiechnie nina-c@wp.pl
    Pozdrawiam,
    Nina

    OdpowiedzUsuń
  83. Oczywiście staję w kolejce po te cudeńka! :)
    Obserwuję jako Marta W.
    A banerek już śmiga na blogu: http://alternative-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. również staję w kolejce.
    Obserwuję FB jako Radosna Tworczosc Weronki
    Banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam chęć udziału w Candy, pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  86. Już od dawna marzą mi się takie naczynka do creme brulee... zgłaszam się :)
    bannerek tutaj: http://greenfrog93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. super zestaw, ustawię się i ja ;-) anka8022@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo chętnie stanę w kolejce po Twoje cukierasy :) Zapraszam na moje walentynkowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Chętnie biore udział :)

    Udostępniłam na FB

    OdpowiedzUsuń
  90. Super! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  91. niestety nie prowadzę na razie bloga, chętnie podglądam Wasze, cudne candy
    iwonanedzi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Jaki śliczny zestaw! Zgłaszam się. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszma się do zabawy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Zapisuję się !! Chętnie wezmę udział! :)
    http://wolnachwilaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Śliczności... oczyma wyobraźni duszy mojej widzę już ich zastosowanie w mojej kuchni:) mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Przepiękny komplet :)
    absyntstyle.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Fantastyczne rozdanie, zwyczajnie nie można przejść obojętnie, więc i ja staję w ogonku;-)

    OdpowiedzUsuń
  98. Ależ przepiękny komplecik. Może szczęście się do mnie uśmiechnie.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  99. Dołączam do zabawy. Ostatnio polubiłam tego typu klimaty, więc jestem :) Banerek na: colorowankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Piękne miseczki, z chęcią przygarnę:D

    OdpowiedzUsuń
  101. Ustawiam się do kolejki, komplecik jest cudowny, nie ukrywam że widzę idealnie go u mnie w kuchni którą już niedługo będę miała na własność razem z mężem <3

    OdpowiedzUsuń
  102. Piękny komplecik i ja się ustawiam w długaśnej kolejce;))

    OdpowiedzUsuń
  103. Rewelacyjny komplecik, marzę o takich wzorach w kuchni ;-)) z przyjemnością się w kolejkę ustawiam ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Jaki śliczny komplet! Muszę przyznać, że przydałyby mi się takie kokilki.
    Info na pasku bocznym http://beva-handmade.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Twój nowy obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Staję w tej długiej kolejeczce z małą ekscytacją :)
    Piękne skarby przygotowałaś :)
    Zostaję u Ciebie na dłużej!
    Zapraszam też do siebie:
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. :) ależ koleeeejkaaaaa :)))) i ja chętnie się zapiszę, jeśli osoby nie prowadzące bloga mogą wziąć udział:) Pod choinkę "przyszły" do mnie dwie kokilki (uwielbiam tą nazwę:)) ale to stanowczo za mało by dla większej ilości smakoszy coś przygotować - te dwie są czerwone i wraz z tymi tutaj u Ciebie stworzyłyby wyjątkowy zestaw:)
    kamila.paluszak(at)gmail.com

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Rewelacyjny zestaw :) zapisuję się :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. hej
    fajnie że zorganizowałaś fajne candy bo trafiłam na Twój blog :)
    oczywiście taka wygrana byłaby super i dla mnie :)))

    pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  109. Ale nas tu duuuużo:). Spodobało mi się bardzo u ciebie , więc zostaję :), z przyjemnością oczywiście przygarnę ten uroczy zestaw :D
    Na fb szukaj mnie pod Magdalena Sender
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Super komplet :)
    Ja również zgłaszam się po te cuda =P
    Adres bloga gdzie będzie baner -> Moda Pullip

    OdpowiedzUsuń
  111. Przepiękny zimowo-waletynkowy wzór. Miseczki idealne do podjadania przy szydełkowaniu (przecież nie można się na dłużej oderwać:) Pozdrawiam!
    http://szydelkoisutasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Śliczne! Z chęcią wezmę udział w zabawie!
    Banerek jest tutaj: http://naszedzieciaczkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Koniecznie się zapisuję :)
    baner już wisi na http://siubzdziu.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  114. Piękne! Bardzo mi się podobają, dlatego ustawiam się w kolejeczce :-)
    http://mojepasje-betinaa40.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. śliczny zestawik, którym nie pogardziłabym :D
    www.wolnymczasem.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Z chęcią i ja się dopisuję :)
    Obserwuję jako Paulaa K.
    Baner: http://codobregodzis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. piekny więc i ja się dopisuje banerek tutaj http://jagatakrr.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Jakże wspaniale byłoby mieć szczęście do takich wygranych :)
    Proszę o uwzględnienie i mej skromnej osoby w losowaniu.
    W wolnej chwili zapraszam również do siebie http://eldanii-temidiar.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Eldanii

    OdpowiedzUsuń
  119. Nie no, jeśli faktycznie chcesz kogoś obdarować tym cudnym zestawem, to ja jak najbardziej mogę się nim zaopiekować :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  120. cudny zestaw, idealny na obecne zimowe wieczory! ustawiam się w kolejce i liczę na szczęscie :) ewelina.maciejak@googlemail.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Zestaw śliczny i właśnie dlatego nie mogę się oprzeć pokusie zapisania do zabawy.

    Banerek wisi na blogu: http://z-wyobrazni-atramk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Mam taką nigdzie (może jedynie poza moją głową) niezapisaną zasadę, że nie biorę udziału w więcej niż 5 candy/rozdaniach na raz tak by mój blog ( www.martkoweroznosci.blogspot.com ) nie był odbierany jako blog łowczyni candy, tym bardziej, ze powstał niedawno i czarny 'pijar' mu niepotrzebny. Ale jak zobaczyłam ten komplecik... to złamałam zasadę. Oj ja zła, niedobra Martucha. Ale cóż, będę odpokutowywać w piekle (jeśli mnie tam w ogóle wpuszczą). A na razie zostawiam tu swój znak, banerek na blogu już jest. Obserwuję również jako Marta - rewanż będzie miłym gestem dla początkującej blogerki

    OdpowiedzUsuń
  123. Zakochałam się w tym zestawie miłością nagłą i niepohamowaną! Tak, chcę go mieć.
    Zapraszam do mnie: http://recyklinghandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Przecudny ten komplet. Coś czuję, że nie będzie łatwo :) Biorę udział !

    OdpowiedzUsuń
  125. Przesłodki ten komplecik, chciałabym mieć taki :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  126. Kolejka chętnych całkiem spora, ale z chęcią ustawiam się, jako następna w kolejce. Zawsze trzeba mieć nadzieję, że to właśnie nam los będzie sprzyjał:)

    OdpowiedzUsuń
  127. zapisuje sie i ja piekne cudenka rozdajesz .

    OdpowiedzUsuń
  128. Jeszcze nic nigdy nie wygralam ale tez sie pisze!!! Pozniej poimysle o moim candy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  129. Witam serdecznie.
    Cudne naczynka :)
    Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam
    Banerek zamieszczam na www.ambra-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Marne szanse Piecyki mają co? No dawno nic mi się tak nie spodobało,Moze i szurnięta jestem trochę to i liczę na kawałek szczęścia i będę gryzła pazury za ten komplecik. Pozdrawiam ciepło I zapraszam do nas ciepło Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  131. ustawiam się i jaaa:)
    martyna69@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. Zgłaszam się :)
    Baner: http://osobliwe.blogspot.com/
    Obserwuję: vesp007er (vesper lizbark)

    OdpowiedzUsuń
  133. ależ dłuuuga ta kolejka...
    Szanse niewielkie ale cóż... takie cudności przygotowałaś, że spróbować szczęścia muszę ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko a banerek na http://catarina-brujita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Oh dobrze, ze zostało jeszcze kilka dni bardzo chętnie ustawię się w kolejce po ten zestawik :) Z miłą chęcią zostaję obserwatorką :) Pozdrawiam, Joy z http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Zgłaszam się!
    Obs-Magdalena B
    baner-http://magicwordcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Rzutem na taśmę - ustawiam się w długiej kolejce, może tym razem mi się poszczęści :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  137. Tez się zgłaszam z chęcią poobserwuję i serdecznie zapraszam także do mnie :D www.pod-czworka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. nie prowadzę bloga i nie mam facebooka, ale jeśli mogę ustawiam się w kolejce-pozdrawiam serdecznie:)))ania.
    fabigrabi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Witam ,
    ja również ustawiam się grzecznie w tej dłuuugiej kolejce, mam wielka nadzieję że szczęście mi dopisze :) komplecik jest naprawdę przesłodki. Pozdrawiam Cię Paulinko i miłego sobotniego wieczorku życzę. Edyta

    OdpowiedzUsuń
  140. Witam,
    ja również ustawiam się grzecznie w tej dłuuugiej kolejce, mam nadzieję że szczęście mi dopisze i ten przesłodki komplecik będzie mój :) Pozdrawiam Cię Paulinko i miłego sobotniego wieczorku życzę. Edyta

    OdpowiedzUsuń
  141. Strasznie długa kolejka, ale i nagroda nie byle jaka :)
    Dopisuję się do zabawy. Linka na moim blogu: www.zaplatana.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  142. pierwszy raz tu jestem, ale zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Z przyjemnością się zapisuję po tak wspaniałe nagrody, tym bardziej, że są z tak daleka. Banerek zawieszony alejainspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Obserwuję jako Niko Horn
    banner na: http://handmade-nikorin.blogspot.com/
    w razie czego: nikorin.tan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  145. Jestem tu po raz pierwszy i jest tu pięknie,dlatego zostaję i obserwuję ;)
    Przy okazji dołączam do zabawy, bo nagrody są naprawdę piękne.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Piękny komplet, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Obserwuję jako Sabi S.
    baner: http://isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  148. Przepiękny zestaw, więc i ja staję do niego w kolejce :)

    Banerek już wisi na moim blogu : http://emka-sutasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  149. Jaki piękny zestawik :) Bardzo chetnie go przygarnę !
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Jejuście, przepiękne są! Dlatego z miłą chęcią staję w kolejce :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.madewith-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  151. Witaj, bardzo ładny zestaw, i kolory, które o dziwo kojarzą mi się z zimą. Ustawiam się zatem z niecierpliwością w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  152. piękności....staję w kolejce....pozdrawiam

    http://katerina-cala-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  153. komplet w sam raz na romantyczną ciepłą kolację:) cudowności:) bardzo chętnie zapisuję się tu chyba na samym końcu:)

    OdpowiedzUsuń
  154. Zapisuję się :) Baner na moim blogu: http://pani-kredka.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  155. O boszzee..śliczna, uroczę, kuszące ♥ Biorę udział ♥
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. Kolejka bardzo dluga... mimo wszystko staje na koncu. Moze mi sie poszczesci :)

    OdpowiedzUsuń
  157. Po taki zestaw z przyjemnością ustawię sie w kolejce:) na szczeście zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Cudeńka:)
    Biorę udział na blogu. Bannerek dałam: http://happyafterblog.blogspot.fr/

    ...i na FB. Lubię jako: Happyafterblog Totylkoja
    https://www.facebook.com/happyafterblog.totylkoja.3/posts/420433964769568?stream_ref=10

    Dołączam również do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  159. O, uwielbiam takie "swetrowe" motywy na ceramice. Idealnie pasowałyby do moich kubków w podobny wzór. No kurka, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  160. wow jaka długa kolejka. ja też ustawiam się rzutem na taśmę na 30 minut przed końcem zabawy. pozdrawiam serdecznie!
    http://winka-lavenderhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...